כללי
העלאת תמונות פרופיל וקאבר בפייסבוק
לימדו כיצד איך מעלים תמונות פרופיל וקאבר בפרופיל האישי
פייסבוק מבט כללי
מבט כללי בנושאים : טיימליין / פרופיל אישי / קבוצות / דפים עסקים
איך לעלות פוסטים בפרופיל האישי
למדו כיצד לעלות פוסטים לפרופיל האישי – עד 5000 חברים – על מנת שאנשים יראו את התוכן שלנו הם חייבים לתת לנו הרשאה לתוכן שלהם
איך לחפש נכון בפייסבוק
למדו כיצד יש לחפש על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר ברשת החברתית פייסבוק
הודעות פלאש
שירות דיוור הודעות פלאש לטלפונים ניידים: כלי להשפעה על מקבלי החלטות מהי טכנולוגיית הודעות פלאש? הודעות פלאש הן דרך אפקטיבית וחדשנית להעברת מסרים ישירות לטלפונים
בסיסי
מבוא לשיווק דיגיטלי חלק א’
שיווק דיגיטלי הינו שימוש באינטרנט לצורך שיווק, מיתוג, פרסום וקידום מכירות של מוצרים, שירותים ורעיונות. אתר אינטרנט/ דף נחיתה /דף עסקי רוב הפעילות הדיגיטלית מטרתה להניע לקוחות אל העסק
מבוא לשיווק דיגיטלי חלק ב’
קידום אורגני מול קידום בתשלום מה ההבדל? פייסבוק אורגני: קידום בקבוצות, שיתופים, ויראלי תשלום: באנרים בפייסבוק, פרסום על הטיימליין גוגל אורגני: להופיע בראש רשימת
סוגי פוסטים בדף העסקי בפייסבוק
למדו אודות סוגי הפוסטים השונים אשר ניתן לפרסם בפייסבוק כאשר אנו רוצים לפרסם משהו לרוב נצטרך לפרסם אותו בדף הפייסבוק שלנו (ניתן גם לפרסם דארק
מתקדם
פתיחת עמוד עיסקי בפייסבוק
מה עושים עם עמוד עסקי? עמוד עסקי נועד בעיקר לבעלי עסקים שרוצים לקדם את העסק שלהם עם זאת ישנם גם גופים לא עסקים שמשתמשים
איך מעלים פוסטים בדף העסקי
חלק ניכר מהפעילות בעמוד הם הפוסטים שאנו מעלים, הפוסטים צריכים להיות מגוונים וצריכים לדבר לקהל שלנו, לכן נעלה כמה סוגי פוסטים במהלך השבוע (פרסומיים לחלוטין,
איך להזמין אנשים חדשים מלייקים בפוסטים
למדו כיצד להזמין אנשים מלייקים בדף הפיסיבוק
מדריך הזמנת חברים לדף העסקי בפייסבוק
למדו כיצד להזמין חברים לעשות לייק לדף העיסקי שלכם
מדריך הגדרות העמוד העסקי בפייסבוק
הגדרות עמוד לכל עמוד יש לנו מגוון הגדרות שונות אתון נוכל להגדיר על מנת לשים גובולת וכללים על צורת הפעילות בעמוד. דרך ההגדרות אנו מנהלים
מקצועי
ביסנס מנג’ר סקירה כללית
ביסנס מנג’ר – Business Manager מערכת הביסנס מנג’ר פותחה על ידי פייסבוק על מנת לתת למנהלי העמודים פלטפורמה נפרדת ונוחה יותר לניהול העמודים העיסקים שלנו.
כיצד ליצור קהלי יעד ולהקים קמפיין ממומן
אחד היתרונות הבולטים ביותר של הפרסום בפייסבוק הוא עניין המיקוד, כאשר אנו ניגשים לפרסם בתשלום פייסבוק מאפשרת לנו למקד את הפרסומות לרמות רזולוציה מאוד ספציפיות
פרסום רימרקטינג בפייסבוק (פיקסל / אינטרקציות)
למדו אודות פרסום לקהל רימרקטינג בפייסבוק. פיקסל – כלי ליצרית קוד רימרקטינג על מנת להפעיל פרסום חוזר לקהל שמבקר באתרים שלנו